Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Соколівська громада» (код ЄДРПОУ: 04347143) був реорганізований і увійшов до складу Курненської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-69 - Метастудія (Вінниця)
Starostat.org.ua - розробка веб-сайтів для старостинських округів ОТГ України
Соколівська громада
припинила діяльність, увійшла до складу Курненської громади

Оголошення

Президенту України Зеленському В.О.

У К Р А Ї Н А С О К О Л І В С Ь К А С І Л Ь С Ь К А Р А Д А ПУЛИНСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 12021, Житомирська область, Пулинський район, село Соколів вул..Центральна,6 вих. № від 07.02.2020р. Президенту України Зеленському В.О. Шановний Володимир Олександрович ! Протягом останніх років в Україні відбувається реформа децентралізації. Під час реформи значну частину функцій та ресурсів було передано органам місцевого самоврядування. З часу утворення Соколівської об?єднаної територіальної громади ( 01.08.2017 року) Пулинського району , почалися реальні зміни у селах нашої громади. Громада працює на розквіт та добробут населення. На території громади діє комунальне багатофункціональне обслуговуюче підприємство (КБОП) в с. Соколів, яке забезпечене необхідним спеціалізованим автотранспортом , за допомогою якого надаються різні види комунальних послуг для населення, а саме: вивіз сміття, надання ритуальних послуг, обслуговування каналізаційної та водопровідної мереж, надання інших послуг для населення не тільки своєї громади , а і за її межами. Діють очисні споруди. КБОП проводить обробку деревини на пилорамі, яка знаходиться на балансі господарства, надає комунальні послуги 170 квартирам у 15 багатоквартирних будинках. За період об?єднання завершено будівництво ( реконструкція) водогінної мережі в селі Соколів протяжністю 3 км; будівництво водогінної мережі в с. Андріївка протяжністю 2,5 км. Також були придбані глибинні насоси для свердловин та діючих очисних споруд ; відновлено арт свердловину в с. Теньківка та планується відновлення арт свердловини в с. Улашанівка, що дає та дасть змогу покращити забезпечення якісною питною водою жителів сіл. На території громади утворено комунальне неприбуткове підприємство «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини», яке має ліцензію та надає медичні послуги для жителів сільської ради та сусідніх сіл. Амбулаторія забезпечена новим спеціалізованим автомобілем. На стадії введення приміщення новозбудованої амбулаторії на 1-2 лікарі з житлом, на яку з сільського бюджету спрямовувались кошти на спів фінансування та закуплено все необхідне обладнання. В 3 селах громади підготовлені до відкриття фельдшерські пункти. Працює аптека. Самостійність громади дозволила нарешті зробити оновлення в школах та дошкільних навчальних закладах ( придбання комп?ютерної техніки, телевізорів, проекторів та іншого обладнання). Разом з тим ми постійно працюємо над поповненням сільського бюджету. Нещодавно громада отримала у комунальну власність земельні ділянки, які знаходяться за межами населених пунктів. Прийнято відповідне рішення про виділення земельної ділянки під розміщення сонячних батарей, що дасть можливість створення нових робочих місць та поповнення дохідної частини сільського бюджету. Проводиться робота з підприємцями , які до того уникали офіційного працевлаштування працівників та сплаті податків. Створення громади відкрило чимало можливостей. Самі мешканці беруть активну участь у житті громади. ОТГ- це зовсім інший рівень роботи. На сьогодні всі інвестиційні проекти розраховані саме на громаду та її розвиток. Надіємось на Ваше розуміння і підтримку. Просимо Вас залишити нас самостійною об?єднаною територіальною громадою, так як головою Житомирської облдержадміністрації Бунечко В.І. було обіцяно під час засідання робочої групи з питань щодо створення громад 2019- 2020 роках, що ті громади , які об?єдналися раніше, не будуть приєднуватись до інших громад. Його слова були донесені до депутатів сільської ради та громадськості. Всі жителі нашої громади не погоджуються з проєктною моделлю Перспективного плану доопрацьованого варіанту карти майбутнього розвитку об?єднаних територіальних громад і обурені пропозицією, виставленою у фейсбуці щодо приєднання Соколівської ОТГ до Курненської ОТГ без обговорення та згоди жителів громади. Це не призведе до покращення умов проживання населення та розвитку громади в цілому так як Курненська ОТГ є дотаційною як і інші громади району. На її території відсутні будь-які промислові та переробні підприємства, об?єкти інфраструктури, які необхідні для сталого функціонування громади, а це основний показник фінансово-економічної стабільності громади. З повагою Соколівський сільський голова А.В.Колесник

17:25:51 07.02.2020

Голові Верховної Ради України Розумкову Д.О.

У К Р А Ї Н А С О К О Л І В С Ь К А С І Л Ь С Ь К А Р А Д А ПУЛИНСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 12021, Житомирська область, Пулинський район, село Соколів вул..Центральна,6 вих. № від 07.02.2020р. Голові Верховної Ради України Розумкову Д.О. Шановний Дмитро Олександрович ! Протягом останніх років в Україні відбувається реформа децентралізації. Під час реформи значну частину функцій та ресурсів було передано органам місцевого самоврядування. З часу утворення Соколівської об?єднаної територіальної громади ( 01.08.2017 року) Пулинського району , почалися реальні зміни у селах нашої громади. Громада працює на розквіт та добробут населення. На території громади діє комунальне багатофункціональне обслуговуюче підприємство (КБОП) в с. Соколів, яке забезпечене необхідним спеціалізованим автотранспортом , за допомогою якого надаються різні види комунальних послуг для населення, а саме: вивіз сміття, надання ритуальних послуг, обслуговування каналізаційної та водопровідної мереж, надання інших послуг для населення не тільки своєї громади , а і за її межами. Діють очисні споруди. КБОП проводить обробку деревини на пилорамі, яка знаходиться на балансі господарства, надає комунальні послуги 170 квартирам у 15 багатоквартирних будинках. За період об?єднання завершено будівництво ( реконструкція) водогінної мережі в селі Соколів протяжністю 3 км; будівництво водогінної мережі в с. Андріївка протяжністю 2,5 км. Також були придбані глибинні насоси для свердловин та діючих очисних споруд ; відновлено арт свердловину в с. Теньківка та планується відновлення арт свердловини в с. Улашанівка, що дає та дасть змогу покращити забезпечення якісною питною водою жителів сіл. На території громади утворено комунальне неприбуткове підприємство «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини», яке має ліцензію та надає медичні послуги для жителів сільської ради та сусідніх сіл. Амбулаторія забезпечена новим спеціалізованим автомобілем. На стадії введення приміщення новозбудованої амбулаторії на 1-2 лікарі з житлом, на яку з сільського бюджету спрямовувались кошти на спів фінансування та закуплено все необхідне обладнання. В 3 селах громади підготовлені до відкриття фельдшерські пункти. Працює аптека. Самостійність громади дозволила нарешті зробити оновлення в школах та дошкільних навчальних закладах ( придбання комп?ютерної техніки, телевізорів, проекторів та іншого обладнання). Разом з тим ми постійно працюємо над поповненням сільського бюджету. Нещодавно громада отримала у комунальну власність земельні ділянки, які знаходяться за межами населених пунктів. Прийнято відповідне рішення про виділення земельної ділянки під розміщення сонячних батарей, що дасть можливість створення нових робочих місць та поповнення дохідної частини сільського бюджету. Проводиться робота з підприємцями , які до того уникали офіційного працевлаштування працівників та сплаті податків. Створення громади відкрило чимало можливостей. Самі мешканці беруть активну участь у житті громади. ОТГ- це зовсім інший рівень роботи. На сьогодні всі інвестиційні проекти розраховані саме на громаду та її розвиток. Надіємось на Ваше розуміння і підтримку. Просимо Вас залишити нас самостійною об?єднаною територіальною громадою, так як головою Житомирської облдержадміністрації Бунечко В.І. було обіцяно під час засідання робочої групи з питань щодо створення громад 2019- 2020 роках, що ті громади , які об?єдналися раніше, не будуть приєднуватись до інших громад. Його слова були донесені до депутатів сільської ради та громадськості. Всі жителі нашої громади не погоджуються з проєктною моделлю Перспективного плану доопрацьованого варіанту карти майбутнього розвитку об?єднаних територіальних громад і обурені пропозицією, виставленою у фейсбуці щодо приєднання Соколівської ОТГ до Курненської ОТГ без обговорення та згоди жителів громади. Це не призведе до покращення умов проживання населення та розвитку громади в цілому так як Курненська ОТГ є дотаційною як і інші громади району. На її території відсутні будь-які промислові та переробні підприємства, об?єкти інфраструктури, які необхідні для сталого функціонування громади, а це основний показник фінансово-економічної стабільності громади. З повагою Соколівський сільський голова А.В.Колесник

17:22:19 07.02.2020

Народному депутату України Костюку Д.С.

У К Р А Ї Н А С О К О Л І В С Ь К А С І Л Ь С Ь К А Р А Д А ПУЛИНСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 12021, Житомирська область, Пулинський район, село Соколів вул..Центральна,6 вих. № від 07.02.2020р. Народному депутату України Костюку Д.С. Шановний Дмитро Сергійович ! Протягом останніх років в Україні відбувається реформа децентралізації. Під час реформи значну частину функцій та ресурсів було передано органам місцевого самоврядування. З часу утворення Соколівської об?єднаної територіальної громади ( 01.08.2017 року) Пулинського району , почалися реальні зміни у селах нашої громади. Громада працює на розквіт та добробут населення. На території громади діє комунальне багатофункціональне обслуговуюче підприємство (КБОП) в с. Соколів, яке забезпечене необхідним спеціалізованим автотранспортом , за допомогою якого надаються різні види комунальних послуг для населення, а саме: вивіз сміття, надання ритуальних послуг, обслуговування каналізаційної та водопровідної мереж, надання інших послуг для населення не тільки своєї громади , а і за її межами. Діють очисні споруди. КБОП проводить обробку деревини на пилорамі, яка знаходиться на балансі господарства, надає комунальні послуги 170 квартирам у 15 багатоквартирних будинках. За період об?єднання завершено будівництво ( реконструкція) водогінної мережі в селі Соколів протяжністю 3 км; будівництво водогінної мережі в с. Андріївка протяжністю 2,5 км. Також були придбані глибинні насоси для свердловин та діючих очисних споруд ; відновлено арт свердловину в с. Теньківка та планується відновлення арт свердловини в с. Улашанівка, що дає та дасть змогу покращити забезпечення якісною питною водою жителів сіл. На території громади утворено комунальне неприбуткове підприємство «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини», яке має ліцензію та надає медичні послуги для жителів сільської ради та сусідніх сіл. Амбулаторія забезпечена новим спеціалізованим автомобілем. На стадії введення приміщення новозбудованої амбулаторії на 1-2 лікарі з житлом, на яку з сільського бюджету спрямовувались кошти на спів фінансування та закуплено все необхідне обладнання. В 3 селах громади підготовлені до відкриття фельдшерські пункти. Працює аптека. Самостійність громади дозволила нарешті зробити оновлення в школах та дошкільних навчальних закладах ( придбання комп?ютерної техніки, телевізорів, проекторів та іншого обладнання). Разом з тим ми постійно працюємо над поповненням сільського бюджету. Нещодавно громада отримала у комунальну власність земельні ділянки, які знаходяться за межами населених пунктів. Прийнято відповідне рішення про виділення земельної ділянки під розміщення сонячних батарей, що дасть можливість створення нових робочих місць та поповнення дохідної частини сільського бюджету. Проводиться робота з підприємцями , які до того уникали офіційного працевлаштування працівників та сплаті податків. Створення громади відкрило чимало можливостей. Самі мешканці беруть активну участь у житті громади. ОТГ- це зовсім інший рівень роботи. На сьогодні всі інвестиційні проекти розраховані саме на громаду та її розвиток. Надіємось на Ваше розуміння і підтримку. Просимо Вас залишити нас самостійною об?єднаною територіальною громадою, так як головою Житомирської облдержадміністрації Бунечко В.І. було обіцяно під час засідання робочої групи з питань щодо створення громад 2019- 2020 роках, що ті громади , які об?єдналися раніше, не будуть приєднуватись до інших громад. Його слова були донесені до депутатів сільської ради та громадськості. Всі жителі нашої громади не погоджуються з проєктною моделлю Перспективного плану доопрацьованого варіанту карти майбутнього розвитку об?єднаних територіальних громад і обурені пропозицією, виставленою у фейсбуці щодо приєднання Соколівської ОТГ до Курненської ОТГ без обговорення та згоди жителів громади. Це не призведе до покращення умов проживання населення та розвитку громади в цілому так як Курненська ОТГ є дотаційною як і інші громади району. На її території відсутні будь-які промислові та переробні підприємства, об?єкти інфраструктури, які необхідні для сталого функціонування громади, а це основний показник фінансово-економічної стабільності громади. З повагою Соколівський сільський голова А.В.Колесник

17:19:38 07.02.2020

Прем?єр – міністру України Гончаруку Олексію Валерійовичу

У К Р А Ї Н А С О К О Л І В С Ь К А С І Л Ь С Ь К А Р А Д А ПУЛИНСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 12021, Житомирська область, Пулинський район, село Соколів вул..Центральна,6 вих. № від 07.02.2020р. Прем?єр – міністру України Гончаруку Олексію Валерійовичу Шановний Олексію Валерійовичу ! Протягом останніх років в Україні відбувається реформа децентралізації. Під час реформи значну частину функцій та ресурсів було передано органам місцевого самоврядування. З часу утворення Соколівської об?єднаної територіальної громади ( 01.08.2017 року) Пулинського району , почалися реальні зміни у селах нашої громади. Громада працює на розквіт та добробут населення. На території громади діє комунальне багатофункціональне обслуговуюче підприємство (КБОП) в с. Соколів, яке забезпечене необхідним спеціалізованим автотранспортом , за допомогою якого надаються різні види комунальних послуг для населення, а саме: вивіз сміття, надання ритуальних послуг, обслуговування каналізаційної та водопровідної мереж, надання інших послуг для населення не тільки своєї громади , а і за її межами. Діють очисні споруди. КБОП проводить обробку деревини на пилорамі, яка знаходиться на балансі господарства, надає комунальні послуги 170 квартирам у 15 багатоквартирних будинках. За період об?єднання завершено будівництво ( реконструкція) водогінної мережі в селі Соколів протяжністю 3 км; будівництво водогінної мережі в с. Андріївка протяжністю 2,5 км. Також були придбані глибинні насоси для свердловин та діючих очисних споруд ; відновлено арт свердловину в с. Теньківка та планується відновлення арт свердловини в с. Улашанівка, що дає та дасть змогу покращити забезпечення якісною питною водою жителів сіл. На території громади утворено комунальне неприбуткове підприємство «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини», яке має ліцензію та надає медичні послуги для жителів сільської ради та сусідніх сіл. Амбулаторія забезпечена новим спеціалізованим автомобілем. На стадії введення приміщення новозбудованої амбулаторії на 1-2 лікарі з житлом, на яку з сільського бюджету спрямовувались кошти на спів фінансування та закуплено все необхідне обладнання. В 3 селах громади підготовлені до відкриття фельдшерські пункти. Самостійність громади дозволила нарешті зробити оновлення в школах та дошкільних навчальних закладах ( придбання комп?ютерної техніки, телевізорів, проекторів та іншого обладнання). Разом з тим ми постійно працюємо над поповненням сільського бюджету. Нещодавно громада отримала у комунальну власність земельні ділянки, які знаходяться за межами населених пунктів. Прийнято відповідне рішення про виділення земельної ділянки під розміщення сонячних батарей, що дасть можливість створення нових робочих місць та поповнення дохідної частини сільського бюджету. Проводиться робота з підприємцями , які до того уникали офіційного працевлаштування працівників та сплаті податків. Створення громади відкрило чимало можливостей. Самі мешканці беруть активну участь у житті громади. ОТГ- це зовсім інший рівень роботи. На сьогодні всі інвестиційні проекти розраховані саме на громаду та її розвиток. Надіємось на Ваше розуміння і підтримку. Просимо Вас залишити нас самостійною об?єднаною територіальною громадою, так як головою Житомирської облдержадміністрації Бунечко В.І. було обіцяно під час засідання робочої групи з питань щодо створення громад 2019- 2020 роках, що ті громади , які об?єдналися раніше, не будуть приєднуватись до інших громад. Його слова були донесені до депутатів сільської ради та громадськості. Всі жителі нашої громади не погоджуються з проєктною моделлю Перспективного плану доопрацьованого варіанту карти майбутнього розвитку об?єднаних територіальних громад і обурені пропозицією, виставленою у фейсбуці щодо приєднання Соколівської ОТГ до Курненської ОТГ без обговорення та згоди жителів громади. Це не призведе до покращення умов проживання населення та розвитку громади в цілому так як Курненська ОТГ є дотаційною як і інші громади району. На її території відсутні будь-які промислові та переробні підприємства, об?єкти інфраструктури, які необхідні для сталого функціонування громади, а це основний показник фінансово-економічної стабільності громади. З повагою Соколівський сільський голова А.В.Колесник

17:02:32 07.02.2020

Проект Порядку проведення конкурсу на визначення опорного закладу загальної середньої освіти Соколівської сільської ради

І. Загальні положення 1 Цей Порядок визначаєумовипроведення конкурсу на визначення опорного навчального закладу загальноїсередньоїосвітиСоколівської сільської ради (далі – Конкурс). 2. Метою Конкурсу є створення умов для комплексноїреорганізації і модернізаціїсистемизагальноїсередньоїосвітиСоколівської ОТГ, забезпеченнярівного доступу до якісноїосвіти, поглибленоговивченняпредметівучняминезалежновідїхньогомісцяпроживання, концентрації та ефективноговикористаннянаявнихресурсів, їхспрямування на задоволенняосвітніх потреб учнів (вихованців), створенняєдиноїсистемивиховноїроботи. 3. Основнимзавданням Конкурсу є виявленняефективноїмоделідіяльності опорного закладу, щозабезпечуєумови для рівного доступу до якісноїосвіти, підвищенняїїякості, підтримкутворчопрацюючихпедагогічнихколективів; зміцненняматеріально-технічноїбазиопорнихзакладів. ІІ. Порядок проведення Конкурсу 1. Конкурс проводиться з дня публікації на сайтігромади, терміном 2 тижні. Відбіркращого проекту опорного закладу загальноїсередньоїосвітивідбувається у заочній та очній формах. Членами конкурсноїкомісіїоцінюються: - матеріали про опорнийнавчальний заклад (оформленівідповідно до критеріївоцінювання, зазначених у розділі ІІІ цього Порядку); - презентація проекту опорного навчального закладу йогокерівником; - візуальнийогляд опорного навчального закладу з виїздом на місце. Поданняматеріалів до Конкурсноїкомісіїздійснюється з дня публікації на сайтігромади, терміном 2 тижні. За підсумкамипроведення Конкурсу конкурсною комісієюподаються на розглядсесіїсільської ради матеріалипереможця – презентація проекту опорного закладу середньоїосвіти. 2. Для участі у Конкурсінеобхідно подати до відділуосвітикультурита соціального захисту населення заявку, до якоїдодаютьсятакіматеріали: 1) план розвиткунавчального закладу (до 5-7 сторінок) на наступні 3 роки, якийміститьтакуобов’язковуінформацію: - провадженняосвітньоїдіяльностіопорним закладом (проектнапотужність опорного закладу; кількістьучнів, щонавчаються на територіїобслуговуваннянавчального закладу; кількістьучнів, якібудутьпідвозитися до опорноїшколипісляконсолідаціїмережі; маршрутипідвезенняучнів та педагогічнихпрацівників (з розрахункомвідстаней та приблизного часу в дорозі; транспорт, якимздійснюєтьсяпідвезення); - мережа класів та їхнаповнюваність; - організаціяінклюзивногонавчання при наявностідітей з особливими потребами; - удосконаленняматеріально-технічної, навчально-методичноїбази, у тому числіукомплектуваннябібліотечного фонду; - забезпеченняякісного складу педагогічнихкадрів; - залученнябюджетнихкоштів, інвестицій. 2) діяльність закладу освіти за останні 3 роки (робота з обдарованимидітьми, перемоги в олімпіадах, конкурсах, змаганнях), аналізрезультатівучнів у ЗНО у порівняннізішкільнимоцінюванням, участь учителіву конкурсахфаховоїмайстерності; 3) описінвестиційних потреб опорноїшколи (придбанняшкільнихавтобусів для перевезенняучнів, оснащеннянавчальнихкабінетів, придбаннямультимедійногообладнання, встановленнямережіwi-fi з безкоштовним (безпечним) доступом, заходи з енергозбереження, ремонт приміщень, професійнийрозвитокучителівтощо). ІІІ. Критерії оцінювання та визначення переможців Конкурсу 1. Визначенняпереможця Конкурсу проводиться конкурсною комісієюізвизначення опорного закладу загальноїсередньоїосвіти (далі – Комісія) у складізгідно з додатком до цьогорішення. 2. Підсумки Конкурсу підбиваються за загальною сумою балів. 3. Поданіматеріали на Конкурс оцінюються за такими критеріями (максимальна кількістьбалів за одним критерієм – 10 балів): 1) кількістьучнів в опорному навчальномузакладі (без врахуванняфілій); 2) кількістькласів опорного навчального закладу та їхнаповнюваність; 3) кількістьфілій опорного навчального закладу, їхступінь; 4) кількістьдітейізфілій, якіпланується перевести до опорного навчального закладу (по класах); 5) використанняпроектноїпотужності закладу післяконсолідаціїмережі; 6) протяжністьмаршрутівперевезенняучнів до опорного навчального закладу (вказатиокремо по напрямках до філій); 7) наявністьшкільнихавтобусів для обслуговування опорного навчального закладу та їх потребу; 8) організаціяпрофільногонавчання у старшійшколі опорного навчального закладу; 9) організаціяпоглибленоговивченняпредметів в опорному навчальномузакладі та філіях; 10) забезпеченістькабінетівобладнанням у відповідності до навчальнихпрограм (у %): фізики хімії біології географії математики інформатики навчальнихмайстерень 11) наявністьспортивноїзали; 12) наявність спортивного майданчика; 13) забезпеченістьспортивнимобладнанням; 14) наявністьбібліотеки (книгосховище, абонемент, читальна зала), книжковий фонд (задовольняє потреби читачів у %), наявністькомп’ютерноїтехніки, підключення до мережіІнтернет; 15) наявністьшвидкісногоінтернету; 16) наявністьмережіwi-fi з безкоштовним (безпечним) доступом; 17) наявність веб-сайту та йогодієвість; 18) наявністькомп’ютерноїтехніки (ріквипуску) та мультемідійногообладнання; 19) наявністьактовоїзали; 20) створення умов для навчаннядітей з особливимиосвітніми потребами: організаціяіндивідуальногонавчання; впровадженняінклюзивногонавчання; 21) наявністьшкільноїїдальні, кількістьпосадковихмісць та наявність кухонного обладнання; 22) наявністьвнутрішніхтуалетів; 23) інвестиційні потреби опорноїшколи; 24) результативністьучастіучнів у олімпіадах, конкурсах, змаганняхвпродовж 3-х останніхроків; 25) відсотокучнів, які стали призерами предметнихолімпіад, конкурсу-захистуробітучнів-членівМалоїакадемії наук (ІІ, ІІІ та ІV етапи) за останні 3 роки; 26) позакласна та позашкільна робота; 27) наявністьгуртків у опорному навчальномузакладі (за напрямкамипозашкільноїосвіти); 28) рейтинг закладупо галузі « Освіта» середшкілгромади 29) аналізрезультатівучастіучнів у ЗНО, підтвердженнярезультатів при нагородженні медалями; 30) загальнакількістьвчителів у опорному навчальномузакладі та їхнєпедагогічненавантаженнявідповідно до тарифікації 31) кількістьучителів у філіях та їхнєпедагогічненавантаженнявідповідно до тарифікації; 32) рівенькваліфікаціїпедагогічнихпрацівників (категорії, стаж, науковіступені); 33) часткапедагогічнихпрацівників, яківикладаютьпредмети за фахом; 34) плинністькадрів за останні 5 років; 35) результативністьметодичноїроботи (наявністьвивченихдосвідів, підготовкарозробоквласнихметодичних, авторськихпрограм, факультативів, посібників, друк у періодичнихфаховихвиданнях); 36) часткаучастівчителів у педагогічних конкурсах, їхрезультативність; 37) школа підтримуєінновації; 38) стан впровадженняінформаційно-комунікаційнихтехнологійнавчання в навчальнийпроцес опорного навчального закладу; 39) освітній та кваліфікаційнийрівенькерівника опорного навчального закладу; 40) наявністьелектронноїсистемиуправління закладом; 41) дієвістьстворенихорганівгромадськогосамоврядування; 42) створення позитивного іміджу закладу освіти (скарги), засобимасовоїінформації, позакласні та позашкільні заходи, використанняшкільногоприміщення громадою; 43) вартістьутримання 1 учня в опорному навчальномузакладі (до створення і після) відповідно до постанови КабінетуМіністрівУкраїнивід 26.06.2015 року №435 «Про затвердженняформулирозподілуосвітньоїсубвенціїміжмісцевими бюджетами». 4. ЗасіданняКомісії є правомочним, якщо на ньомуприсутні не меншедвохтретинйого складу. 5. РішенняКомісії про визначенняпереможця Конкурсу ухвалюється шляхом відкритогоголосування простою більшістюголосівприсутніх на засіданнічленівКомісії.У разірівногорозподілуголосіввирішальним є голос головиКомісії. 6. РішенняКомісії про визначення опорного навчального закладу затверджуєтьсярішеннямСоколівськоїсільської ради Пулинського району. 78. РішенняКомісія про визначення опорного навчального закладу затверджуєтьсярішенням.Соколівської сільської ради Пулинського району Житомирськоїобласті. ІV. Нагородження переможця Конкурсу Переможцю конкурсу надається фінансова підтримка за рахунок виділеної освітньої субвенції з державного бюджету та (при можливому залученні) кошти донорів на обладнання кабінетів, придбання спортивного обладнання, ремонт приміщень, впровадження енергозберігаючих технологій, поповнення бібліотечних фондів тощо. V. Прикінцеві положення Іншіпитання, що не врегульованіцимиумовами, визначаютьсячиннимзаконодавством.

09:54:04 07.02.2020

ОГОЛОШУЄ КОНКУРСНИЙ ВІДБІР КАНДИДАТІВ

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ ОГОЛОШУЄ КОНКУРСНИЙ ВІДБІР КАНДИДАТІВ ДО ВСТУПУ НА НАВЧАННЯ (ЗА ДЕРЖАВНИМ ЗАМОВЛЕННЯМ) ДО ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ В 2020 РОЦІ, які здійснюють підготовку поліцейських. Для участі в конкурсі запрошуються громадяни України віком від 17 до 25 років (вік обчислюється за станом на 31 грудня 2020 року), які мають середню, середню-спеціальну освіту (або отримують її в 2020 році), не підпадають в 2020 році весняному призову до лав Збройних Сил України або відслужили строкову військову службу, за станом здоров’я придатні до військової служби, за своїми моральними та діловими моральними якостями придатні до служби в Національній поліції. Для участі у конкурсі необхідно звернутись до Пулинського відділення поліції. Довідки за телефоном: 0961562075 або звертайтеся в кабінет № 13 Пулинського відділення поліції (смт. Пулини, вул. Шевченка, 103).  Пулинське відділення поліції запрошує  на службу в поліцію на вакантні посади  дільничного офіцера поліції та поліцейського груп реагування В період з 11.11.2019 по 21.01.2020 року здійснюватиметься онлайн прийом анкет та подача документів кандидатів на вакантні посади. Форму заповнення анкети Ви можете знайти на офіційному веб-сайті ГУНП в Житомирській області або звернутися за допомогою до Пулинського відділення поліції. Вимоги до кандидатів: громадянство України вік від 18 років вільне володіння українською мовою повна загальна середня освіта наявність посвідчення водія категорії В (для поліцейського групи реагування). знання Конституції України, ЗУ «Про Національну поліцію», ЗУ «Про запобігання корупції», Кодексу України про адміністративні правопорушення Ми пропонуємо: заробітну плату від 10000-12000 грн. (після успішного проходження первинної професійної підготовки) соціальне забезпечення згідно діючого законодавства професійну підготовку за міжнародними стандартами можливість отримання вищої освіти у вищих навчальних закладах зі специфічними умовами навчання, які здійснюють підготовку поліцейських перспективу кар’єрного росту Довідки за телефоном: 0961562075 або звертайтеся в кабінет № 13 Пулинського відділення поліції (смт. Пулини, вул. Шевченка, 103). 

09:24:17 21.12.2019

Проект "Про місцевий бюджет Соколівської сільської об»єднаної територіальної громади на 2020 рік"

На виконання вимог ч.2 ст.72 БК України, керуючись п.23 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до статті 72, 78 Бюджетного кодексу України, сільська рада ВИРІШИЛА: 1. Визначити на 2020 рік - доходи бюджету об”єднанної територіальної громади в сумі 15346564,00 грн., в тому числі загального фонду бюджету об”єднаної сільської територіальної громади 15346564,00 грн.,та доходи спеціального фонду бюджету 300000,00грн.,згідно з додатком №1 до цього рішення ; - видатки бюджету об”єднанної територіальної громади в сумі 15346564,00 грн., в тому числі загального фонду бюджету об”єднаної сільської територіальної громади 15646564,00грн., видатки спеціального фонду бюджету 300000,00грн.,згідно з додатком №2 до цього рішення ; - визначити оборотний касовий залишок бюджетних коштів сільського бюджету у сумі грн.. 2. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядником коштів бюджету об’єднаної сільської територіальної громади на 2020 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами. 3. Затвердити на 2020 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком №3 до цього рішення. Відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України надати право селищному голові: - розподіляти та перерозподіляти обсяги субвенцій з державного та місцевих бюджетів з урахуванням фактично нарахованих обсягів витрат, змін показників міжбюджетних відносин державного та інших місцевих бюджетів з бюджетом об’єднаної територіальної громади; - за погодженням з постійною комісією з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку розподіляти та перерозподіляти додаткові дотації, отримані з державного бюджету протягом року. 4. Затвердити на 2020 рік розподіл витрат місцевого бюджету на реалізацію місцевих програм в сумі гривень, згідно з додатком 5 до цього рішення. 5. Установити, що у загальному фонді бюджету об’єднаної територіальної громади на 2020 рік до доходів належать надходження, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України, міжбюджетні трансферти з державного та інших місцевих бюджетів. 6. Установити, що джерелами формування спеціального фонду бюджету об’єднаної територіальної громади на 2020 рік: 1) у частині доходів є надходження та трансферти, визначені статтею 691 Бюджетного кодексу України; 2) у частині фінансування є надходження, визначені пунктом 10 частини 1 статті 71 Бюджетного кодексу України, та залишки коштів спеціального фонду. 7. Установити, що у 2020 році кошти, отримані до спеціального фонду бюджету об’єднаної територіальної громади: згідно з пунктом 1 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на реалізацію заходів, визначених частиною 2 статті 71 Бюджетного кодексу України; згідно з пунктом 2 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на охорону та раціональне використання природних ресурсів; згідно з пунктом 6 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на реалізацію заходів, визначених частиною 4 статті 13 Бюджетного кодексу України; згідно з пунктом 9 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на заходи, визначені надавачами відповідних субвенцій. 7. Визначити на 2020 рік відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України захищеними видатками бюджету об’єднаної територіальної громади видатки загального фонду на: - оплату праці; - нарахування на оплату праці; - медикаменти та перев’язувальні матеріали; - продукти харчування; - оплату комунальних послуг та енергоносіїв; - соціальне забезпечення; - поточні трансферти місцевим бюджетам. 8. Відповідно до статті 16 Бюджетного кодексу України дозволити сільському голові у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, здійснювати в межах поточного бюджетного періоду розміщення на конкурсних засадах тимчасово вільних коштів бюджету об’єднаної територіальної громади на депозитах в установах банків з зарахуванням відсотків за їх користування до загального фонду бюджету об’єднаної територіальної громади. 9. Відповідно до статей 43 та 73 Бюджетного кодексу України надати право селищному голові отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України позики на покриття тимчасових касових розривів бюджету об’єднаної територіальної громади, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов'язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду. 10. Головному розпоряднику коштів бюджету об’єднаної територіальної громади забезпечити: 1) затвердження паспортів бюджетних програм протягом 45 днів з дня набрання чинності цим рішенням; 2) здійснення управління бюджетними коштами у межах встановлених бюджетних повноважень та оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі; 3) доступність інформації про бюджет відповідно до законодавства, а саме: здійснення публічного представлення та публікації інформації про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені цим рішенням, відповідно до вимог та за формою, встановленими Міністерством фінансів України, до 15 березня 2020 року; оприлюднення паспортів бюджетних програм у триденний строк з дня затвердження таких документів; 4) взяття бюджетних зобов'язань та здійснення витрат бюджету з урахуванням вимог чинного бюджетного законодавства; 5) проведення у повному обсязі розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами, та укладання договорів за кожним видом енергоносіїв у межах встановлених відповідним головним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання. 11. Відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України надати право селищному голові за погодженням з постійною комісією з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку перерозподіляти видатки загального та спеціального фонду, визначені головному розпоряднику коштів бюджету об’єднаної територіальної громади цим рішенням, без зміни загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника коштів бюджету об’єднаної територіальної громади, в тому числі у частині перерозподілу: 1) видатків між бюджетними програмами, в тому числі між витратами загального фонду та бюджету розвитку спеціального фонду бюджету об’єднаної територіальної громади; 2) видатків у межах однієї бюджетної програми, в тому числі між витратами загального фонду та бюджету розвитку спеціального фонду бюджету об’єднаної територіальної громади, та за економічною класифікацією видатків, з урахуванням обмежень, визначених частиною 11 статті 23 Бюджетного кодексу України; 3) коштів на реалізацію місцевих програм, що фінансуються з бюджету об’єднаної територіальної громади; 4) об'єктів, видатки на які проводяться за рахунок коштів бюджету розвитку спеціального фонду бюджету об’єднаної територіальної громади. 13. Рішення набуває чинності з 1 січня 2020 року. 14. Додатки № 1-4 до цього рішення є його невід’ємною частиною. 15. Забезпечити оприлюднення цього рішення в десятиденний строк з дня його прийняття відповідно до частини четвертої статті 28 Бюджетного кодексу України. 16. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку. Сільський голова А.В.Колесник

09:34:13 04.12.2019

Проект рішень :Про внесення змін до сільського бюджету Соколівської сільської об”єднаної територіальної громади на 2019р. Про припинення права користування та розірвання договору оренди неуспадкованих земельних ділянок власників зем

У К Р А Ї Н А СОКОЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА РІШЕННЯ 23 сесія 7-го скликання Від __.__.2019року № Про внесення змін до сільського бюджету Соколівської сільської об”єднаної територіальної громади на 2019 рік Відповідно до ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» Бюдждетного кодексу України сільська рада ВИРІШИЛА: 1. Спрямувати на проведення витрат 100000 гривень перевиконання доходів загального фонду за підскмками січня-травня місяця 2019 року. 2. Внести зміни у рішення сільської ради від 21.12.2018 № 183 «Про сільський бюджет Соколівської сільської об”єднаної територіальної громади на 2019 рік», зі змінами, внесеними рішеннями сільської ради від 22.02.2019 №191,від 12.04.2019 №228, від 16.04.2019 №247, від 08.05.2019 № 250 , від 21.06.2019 № 279 а саме: 1) У підпункті 1) пункту 1 цифри 17077240 гривень, 16877240 гривень, замінити відповідно цифрами 17177240 гривень, 16977240 гривень. 2) У підпункті 2) пункту 1 цифри 17883920 гривень,17187203 гривень , замінити відповідно цифрами 17983920 гривень , 17287203 гривень . 3. В п.4 цифру 1795093 гривень , замінити на цифру 1895093 гривень . 4. Додатоки 1,2,4 викласти в новій редакції . 5. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника сільського голови Павлюк Зінаїду Олександрівну. Сільський голова А.В.Колесник отг с. Соколiв Додаток 1 до рішення ____________ ради "Про _____________ бюджет на 2019 рік" "ДОХОДИ місцевого бюджету на 2019 рік" (грн) Код Найменування згідно з Класифікацією доходів бюджету Усього Загальний фонд Спеціальний фонд усього у тому числі бюджет розвитку 1 2 3 4 5 6 10000000 Податкові надходження   4379570,00 4379570,00 0,00 0,00 11000000 Податки на доходи, податки на прибуток, податки на збільшення ринкової вартості   1743500,00 1743500,00 0,00 0,00 11010000 Податок та збір на доходи фізичних осіб 1743500,00 1743500,00 0,00 0,00 11010100 Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати 1289180,00 1289180,00 0,00 0,00 11010400 Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата 192880,00 192880,00 0,00 0,00 11010500 Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування 261440,00 261440,00 0,00 0,00 14000000 Внутрішні податки на товари та послуги   809000,00 809000,00 0,00 0,00 14020000 Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції)  148000,00 148000,00 0,00 0,00 14021900 Пальне 148000,00 148000,00 0,00 0,00 14030000 Акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції)  601000,00 601000,00 0,00 0,00 14031900 Пальне 601000,00 601000,00 0,00 0,00 14040000 Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів  60000,00 60000,00 0,00 0,00 18000000 Місцеві податки  1827070,00 1827070,00 0,00 0,00 18010000 Податок на майно  979570,00 979570,00 0,00 0,00 18010200 Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості  1800,00 1800,00 0,00 0,00 18010300 Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості  27700,00 27700,00 0,00 0,00 18010400 Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості  18000,00 18000,00 0,00 0,00 18010500 Земельний податок з юридичних осіб  24700,00 24700,00 0,00 0,00 18010600 Орендна плата з юридичних осіб  803750,00 803750,00 0,00 0,00 18010700 Земельний податок з фізичних осіб  39200,00 39200,00 0,00 0,00 18010900 Орендна плата з фізичних осіб  64420,00 64420,00 0,00 0,00 18050000 Єдиний податок   847500,00 847500,00 0,00 0,00 18050300 Єдиний податок з юридичних осіб  286600,00 286600,00 0,00 0,00 18050400 Єдиний податок з фізичних осіб  340800,00 340800,00 0,00 0,00 18050500 Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків`  220100,00 220100,00 0,00 0,00 20000000 Неподаткові надходження   202040,00 2040,00 200000,00 0,00 22000000 Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності  2040,00 2040,00 0,00 0,00 22010000 Плата за надання адміністративних послуг 1800,00 1800,00 0,00 0,00 22012500 Плата за надання інших адміністративних послуг 1800,00 1800,00 0,00 0,00 22090000 Державне мито   240,00 240,00 0,00 0,00 22090100 Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування   240,00 240,00 0,00 0,00 25000000 Власні надходження бюджетних установ   200000,00 0,00 200000,00 0,00 25010000 Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством  200000,00 0,00 200000,00 0,00 25010100 Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю  200000,00 0,00 200000,00 0,00 Усього доходів (без урахування міжбюджетних трансфертів) 4581610,00 4381610,00 200000,00 0,00 40000000 Офіційні трансферти   12595630,00 12595630,00 0,00 0,00 41000000 Від органів державного управління   12595630,00 12595630,00 0,00 0,00 41020000 Дотації з державного бюджету місцевим бюджетам 2179800,00 2179800,00 0,00 0,00 41020100 Базова дотація  2179800,00 2179800,00 0,00 0,00 41030000 Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам 9133500,00 9133500,00 0,00 0,00 41033200 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об`єднаних територіальних громад 1086200,00 1086200,00 0,00 0,00 41033900 Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам  6547400,00 6547400,00 0,00 0,00 41034200 Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам  1499900,00 1499900,00 0,00 0,00 41040000 Дотації з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам 1069800,00 1069800,00 0,00 0,00 41040200 Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету 1069800,00 1069800,00 0,00 0,00 41050000 Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам 212530,00 212530,00 0,00 0,00 41051400 Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа` за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету 121530,00 121530,00 0,00 0,00 41051500 Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції, 2000,00 2000,00 0,00 0,00 41053900 Інші субвенції з місцевого бюджету 89000,00 89000,00 0,00 0,00 X Разом доходів 17177240,00 16977240,00 200000,00 0,00 Секретар сільської ради Т.Г.Корнійчук отг с. Соколiв Додаток 2 до рішення ____________ ради "Про _____________ бюджет на 2019 рік" РОЗПОДІЛ видатків місцевого бюджету на 2019 рік (грн.) Код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів Код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів Код Функціональної класифікації видатків та кредитування бюджету Найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету/ відповідального виконавця, найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевих бюджетів Загальний фонд Спеціальний фонд РАЗОМ усього видатки споживання з них видатки розвитку усього у тому числі бюджет розвитку видатки споживання з них видатки розвитку оплата праці комунальні послуги та енергоносії оплата праці комунальні послуги та енергоносії 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 0100000 Соколівська сільська рада 17287203,00 16470033,00 9384571,00 645748,00 817170,00 696717,00 0,00 200000,00 0,00 0,00 496717,00 17983920,00 0110000 Соколівська сільська рада 17287203,00 16470033,00 9384571,00 645748,00 817170,00 696717,00 0,00 200000,00 0,00 0,00 496717,00 17983920,00 0110150 0150 0111 Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад 2973160,00 2973160,00 1977043,00 32968,00 0,00 31420,00 0,00 0,00 0,00 0,00 31420,00 3004580,00 0110180 0180 0133 Інша діяльність у сфері державного управління 30000,00 30000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 30000,00 0111010 1010 0910 Надання дошкільної освіти 1087800,00 1087800,00 731200,00 61700,00 0,00 100000,00 0,00 100000,00 0,00 0,00 0,00 1187800,00 0111020 1020 0921 Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами ( в т. ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами 9081850,00 9081850,00 6487800,00 530050,00 0,00 105000,00 0,00 100000,00 0,00 0,00 5000,00 9186850,00 0112113 2113 0721 Первинна медична допомога населенню, що надається амбулаторно-поліклінічними закладами (відділеннями) 100000,00 100000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 100000,00 0113242 3242 1090 Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення 80848,00 80848,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 80848,00 0114030 4030 0824 Забезпечення діяльності бібліотек 1000,00 1000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 1000,00 0114060 4060 0828 Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та iнших клубних закладів 403286,00 403286,00 163528,00 17250,00 0,00 15150,00 0,00 0,00 0,00 0,00 15150,00 418436,00 0115011 5011 0810 Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських видів спорту 30000,00 30000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 30000,00 0115012 5012 0810 Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з неолімпійських видів спорту 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0116020 6020 0620 Забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги 97170,00 0,00 0,00 0,00 97170,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 97170,00 0116030 6030 0620 Організація благоустрою населених пунктів 755428,00 755428,00 25000,00 3780,00 0,00 60000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 60000,00 815428,00 0117361 7361 0490 Співфінансування інвестиційних проектів, що реалізуються за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 385147,00 0,00 0,00 0,00 0,00 385147,00 385147,00 0119130 9130 0180 Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету 246054,00 246054,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 246054,00 0119410 9410 0180 Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції 1501900,00 1501900,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 1501900,00 0119520 9520 0180 Субвенція з місцевого бюджету на формування інфраструктури об`єднаних територіальних громад за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету 720000,00 0,00 0,00 0,00 720000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 720000,00 0119770 9770 0180 Інші субвенції з місцевого бюджету 166707,00 166707,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 166707,00 0119800 9800 0180 Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів 12000,00 12000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 12000,00 X X X Усього 17287203,00 16470033,00 9384571,00 645748,00 817170,00 696717,00 0,00 200000,00 0,00 0,00 496717,00 17983920,00 Секретар сільської ради Т.Г.Корнійчук "Додаток № 4 до рішення Соколівської сільської ради ""Про внесення змін до сільського бюджету Соколівської об""єднаної територіальної громади на 2019 рік"" від _______р. № ____" Розподіл витрат бюджету на реалізацію місцевих (регіональних) програм у 2019 році грн. Код програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів2 Код ТПКВКМБ Код ФКВКБ Найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету/ відповідального виконавця, найменування бюджетної програми згідно з Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевих бюджетів Найменування місцевої/регіональної програми Дата та номер документа, яким затверджено місцеву регіональну програму Усього Загальний фонд Спеціальний фонд Усього у тому числі бюджет розвитку 0100000 Соколівська сільська рада 0110000 Соколівська сільська рада 0111010 1010 0910 Надання дошкільної освіти Програма розвитку освіти Соколівської сільської ради рішення сесії від 22.02.2019 №199 10 000 10 000 01111020 1020 0921 Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами (в т.ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами Програма розвитку освіти Соколівської сільської ради рішення сесії від 22.02.2019 №199 5 000 5 000 5 000 5 000 0112113 2113 0721 Первинна медична допомога населенню, що надається амбулаторно-поліклінічними закладами (відділеннями) Програма розвитку первинної медико-санітарної допомоги Соколівської сільської ради на 2019-2021 роки рішення сесії від 12.04.2019 № 225 100 000 100 000 0113242 3242 1090 Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення Програма соціального захисту осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, учасників бойових дій та незахищених верств населення Соколівської сільської ради на 2018-2020 роки рішення сесії від 09.02.2018 №46 60 848 60 848 0116020 6020 0620 Забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги Програма розвитку житлово-комунального господарства та побутового обслуговування населення сільської ради на період 2016-2020 років рішення сесії від 22.02.2016 №53 47 170 47 170 0116030 6030 0620 Організація благоустрою населених пунктів Програма благоустрою населених пунктів Соколівської сільської ради на 2018-2020 роки рішення сільської сесії від 09.02.2018 року №47 544 928 544 928 60 000,00 60 000,00 0119770 9770 0180 Інші субвенції з місцевого бюджету Програма соціального захисту осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, учасників бойових дій та незахищених верств населення Соколівської сільської ради на 2018-2020 роки рішення сесії від 09.02.2018 №46 10 000 10 000 0119800 9800 0180 Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів Про затвердження Програми збереження архівних документів на 2019-2021 роки рішення сесії від 12.04.2019 №227 4 000 4 000 Про затвердження Програми забезпечення пожежної безпеки та захисту населення і території сільської ради від надзвичайних ситуацій на 2016-2020 роки рішення сесії від 22.02.2016 №50 2 000 2 000 Про затвердження Програми підготовки та проведення заходів територіальної оборони, мобілізації, агітації та підготовки молоді до строкової військової служби, прийняття на військову службу за контрактом громадян на території соколівської сільської ради рішення сесії від 13.06.2018 № 111 3 000 3 000 Про затвердження Програми профілактика злочинності на території Соколівської сільської ради на 2019-2020 роки рішення сесії від 21.06.2019 №278 3 000 3 000 0117360 7360 0490 Виконання інвестиційних проектів Про затвердження Програми економічного та соціального розвитку Соколівської сільської ради на 2019 рік рішення сесії від 22.02.2019 №193 385 147 385 147,00 385 147,00 0119520 9520 0180 Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів Про затвердження Програми економічного та соціального розвитку Соколівської сільської ради на 2019 рік рішення сесії від 22.02.2019 №193 720 000 720 000 0114060 4060 0828 Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних заходів Про затвердження Програми розвитку фізичної культури і спорту на 2019-2020 роки у Соколівській сільській раді рішення сесії від 22.02.2019 №203 15 150,00 15 150,00 Всього 1 895 093 1 509 946 465 297,00 465 297,00 Секретар сільської ради Корнійчук Т.Г.

14:28:26 18.11.2019

Нові тарифи по КБОП

У К Р А Ї Н А Соколівська сільська рада Пулинського району Житомирської області Р І Ш Е Н Н Я 25 сесія 7-го скликання від 22.10.2019 № 311 Про затвердження тарифів на послуги з централізованого водопостачання , водовідведення та вивезення господарського сміття Розглянувши лист комунального багатофункціонального обслуговування підприємства ( КБОП) с. Соколів від № 14 від 29.08.2019 року про затвердження тарифів на послуги з централізованого водопостачання, водовідведення та вивезення господарського сміття у зв?язку з із підвищенням розміру мінімальної заробітної плати, підвищення тарифів на електроенергію, збільшення вартості паливно-мастильних матеріалів, податкового навантаження, поліпшення якості цих послуг, стабілізації фінансово-економічного стану комунального багатофункціо-нального обслуговуючого підприємства села Соколів ( КБОП) та з метою приведення тарифів у відповідність до економічно - обгрунтованих витрат на їх виробництво, керуючись Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності », Законом України «Про житлово-комунальні послуги», ст.ст. 28, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та враховуючи рекомендації постійної комісії сільської ради з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку та комунальної власності , сільська рада В И Р І Ш И Л А : 1. Затвердити тарифи на послуги з централізованого водопостачання, водовідведення та вивезення господарського сміття для комунального багатофункціонального обслуговуючого підприємства с. Соколів (КБОП) Соколівської сільської ради в розмірі: Показники ( без ПДВ) Водопостачання, Грн./м3 Водовідведення, Грн../м3 Вивезення господарського сміття, грн../ на 1 особу Тариф для населення 20,00 38.00 8,00 Тариф для бюджетних установ 21,00 39,00 - Тариф для інших споживачів 23,00 43,00 - 2. Рішення 15 сесії сільської ради 7-го скликання від 19.10.2018р. № 166 „ Про затвердження тарифів на послуги централізованого водопостачання , водовідведення та вивезення господарського сміття ”, визнати таким, що втратило чинність. 3. Ввести в дію затверджені даним рішенням тарифи на послуги з централізованого водопостачання, водовідведення та вивезення господар-ського сміття для комунального багатофункціонального обслуговуючого підприємства с. Соколів (КБОП) Соколівської сільської ради через 15 днів після їх оприлюднення, згідно чинного законодавства. 4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Павлюк З.О. Сільський голова підпис А.В. Колесник

11:20:22 30.10.2019

Додатки до проекту рішення

У К Р А Ї Н А Соколівська сільська рада проект Пулинського району Житомирської області Р І Ш Е Н Н Я 00 сесія 7-го скликання Від 00.00.2019р № Про надання дозволу на виготовлення технічної документації на встановлення зовнішніх меж земельних ділянок Розглянувши заяву гр. Уколова О.Ю. про надання дозволу на виготовлення технічної документації на встановлення зовнішніх меж земельних ділянок в натурі (на місцевості ) орієнтованою площею 0.91га. в т.ч.0,25га для будівництва та обслуговування житлового будинку та господарських будівель; 0,66га для ведення особистого селянського господарства за адресою с. Соколіввул. Польова,12 Пулинського району Житомирської області, з метою послідуючої передачі у власність, керуючись ст.12,118, 120,121,125,126,151 Земельного Кодексу України, ст. 26 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада В И Р І Ш И Л А: 1. Надати дозвіл гр. Уколову Олександру Юрійовичу на виготовлення технічної документації на встановлення зовнішніх меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) ) орієнтованою площею 0.91га. в т.ч.0,25га для будівництва та обслуговування житлового будинку та господарських будівель; 0,66га для ведення особистого селянського господарства за адресою с. Соколів вул. Польова,12 Пулинського району Житомирської області, з метою послідуючої передачі у власність. 2. Матеріали технічної документації на встановлення зовнішніх меж подати на затвердження чергової сесії сільської ради. Сільський голова А.В.Колесник У К Р А Ї Н А Соколівська сільська рада проект Пулинського району Житомирської області Р І Ш Е Н Н Я сесія 7-го скликання від 2019р. № Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі ( на місцевості) для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти Соколівськоїзагальнооссвітньої школи 1-3 ступенів в с. Соколів. Розглянувши технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі ( на місцевості) загальною площею 0,8546 га для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти Соколівської загальноосвітньої школи 1-3 ступенів в с. Соколів,вул. Миру,4в Пулинського району Житомирської області та керуючись ст. 12, 116, 118, 120, 121 Земельного кодексу України, сільська рада ВИРІШИЛА: 1. Затвердити технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі ( на місцевості) загальною площею 0,8546 га. для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти Соколівської загальноосвітньої школи 1-3 ступенів в с. Соколів,вул. Миру,4в Пулинського району Житомирської області . 2. Передати в постійне користування Соколівській загальноосвітній школі 1-3ступенів ,земельну ділянку загальною площею 0,8546 га цільове призначення:для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти Соколівської загальноосвітньої школи 1-3 ступенів в с. Соколів,вул. Миру,4в Пулинського району Житомирської області кадастровий номер 1825484900:02:004:0283; 3.Право постійного користування підлягає державній реєстрації. Сільський головаА.В. Колесник У К Р А Ї Н А Соколівська сільська рада проект Пулинського району Житомирської області Р І Ш Е Н Н Я сесія 7-го скликання від 2019р. № Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі ( на місцевості) для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти Андріївської загальноосвітньої школи 1-3 ступенів в с. Андріївка. Розглянувши технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі ( на місцевості) загальною площею 2,1434 га для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти Андріївської загальноосвітньої школи 1-3 ступенів в с. Андріївка ,вул. Незалежності,2Пулинського району Житомирської області та керуючись ст. 12, 116, 118, 120, 121 Земельного кодексу України, сільська рада ВИРІШИЛА: 1. Затвердити технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі ( на місцевості) загальною площею 2,1434 га. для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти Андріївської загальноосвітньої школи 1-3 ступенів в с. Андріївка, вул. Незалежності ,2Пулинського району Житомирської області . 2. Передати в постійне користування Андріївськійзагальноосвітнійшколі 1-3 ступенів, земельну ділянку загальною площею 2,1434 га цільове призначення:для будівництва та обслуговування будівель закладів освітиАндріївської загальноосвітньої школи 1-3 ступенів в с. Андріївка, вул. Незалежності ,2 Пулинського району Житомирської області кадастровий номер 1825480200:07:002:0110; 3.Право постійного користування підлягає державній реєстрації. Сільський головаА.В. Колесник У К Р А Ї Н А Соколівська сільська рада проект Пулинського району Житомирської області Р І Ш Е Н Н Я сесія 7-го скликання від 2019р. № Про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі ( на місцевості) для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти Теньківської загальноосвітньої школи 1-2 ступенів в с. Теньківка. Розглянувши технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі ( на місцевості)загальною площею 1,3305 га для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти Теньківської загальноосвітньої школи 1-2 ступенів в с. Теньківка, вул. Партизанська, 7 с. Теньківка ,вул. Гагаріна,8 Пулинського району Житомирської області та керуючись ст. 12, 116, 118, 120, 121 Земельного кодексу України, сільська рада ВИРІШИЛА: 1. Затвердити технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі ( на місцевості) загальною площею 1,3305 га. для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти Теньківської загальноосвітньої школи 1-2 ступенів в с. Теньківка, вул. Партизанська, 7 с. Теньківка ,вул. Гагаріна,8Пулинського району Житомирської області . 2. Передати в постійне користуванняТеньківській загальноосвітній школі 1-2 ступенів земельну ділянку загальною площею 1,3305га цільове призначення:для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти Теньківської загальноосвітньої школи 1-2 ступенів в с. Теньківка, вул. Партизанська, 7 с. Теньківка ,вул. Гагаріна,8Пулинського району Житомирської області кадастровий номер 1825485100:05:007:0017 площею -1,0842 га ; кадастровий номер 1825485100:05:017:0053 площею -0,2463га ; 3.Право постійного користування підлягає державній реєстрації. Сільський головаА.В. Колесник У К Р А Ї Н А Проект Соколівська сільська рада Пулинського району Житомирської області Р І Ш Е Н Н Я 00 сесія 7-го скликання Від 00.00.2019р № Про розгляд заяви гр. Талько В.З. Розглянувши заяву гр. Талько Вадима Зеноновича , та керуючись ст.ст.12,124 Земельного Кодексу України,ст.33 Закону України « Про оренду землі» ст. 26 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада В И Р І Ш И Л А: 1. Продовжити термін дії договору оренди земельної ділянки №182540004002792 зареєстрованого 27.12.2012 року з Тальком В.З. загальною площею 26,3780 га. кадастровий номер -1825485100:07:000:0121 для ведення фермерського господарства терміном на 10 в розмірі 10% від нормативно- грошової оцінки земельної ділянки за межами с. Теньківка Пулинського району Житомирської області. 2.Гр.Тальку В.З. укласти додаткову угоду про поновлення договору оренди даної земельної ділянки та провести реєстрацію згідно вимог чинного законодавства. 3..Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань земельних відносин, будівництва, перспективного розвитку охорони навколишнього середовища та агропромислового комплексу. Сільський голова А. В. Колесник У К Р А Ї Н А Проект Соколівська сільська рада Пулинського району Житомирської області Р І Ш Е Н Н Я 2 сесія 7-го скликання Від 00.00.2019р № Про розгляд заяви гр. Уляницького В.П. Розглянувши заяву гр. Уляницького В.П. про продовження йому договору оренди на земельну ділянку для обслуговування об`єкту зв`язку, площею 0,1600га. та керуючись ст.12,93,124 пункту 2 розділ Х /перехідні положення/ Земельного кодексу України ,сільська рада ВИРІШИЛА: 1.Продовжити гр. Уляницькому Віктору Петровичу оренду, строком до десяти років ,на земельну ділянку розміром 0,1600 га.,що розташована вселі Соколів Пулинського району Житомирської області, для обслуговування об`єкту зв`язку. 2. Встановити розмір орендної плати 12% від нормативно-грошової оцінки земельної ділянки. Сільський голова А.В.Колесник

14:50:50 16.10.2019


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Starostat.org.ua, Rayrada.org.ua, Rda.org.ua, Osv.org.ua